pátek 24. června 2011

Projekt "Dotek světla" a setkání s Justýnkou a její rodinou

Ve středu jsme navštívili Brno. Hlavním důvodem bylo focení u Jany Síti Slováčkové - Atelier PSquill pro projekt "Dotek světla" (odkaz zde) a  s tím spojené setkání s Justýnkou, Luckou a Jarkem. Kéž by bylo takových dní více. O našem setkání s Justýnkou už krásně psala Lucka na svém blogu, nenapsala bych to lépe. Nebudu ji citovat, k přečtení zde. Jen chci dodat, že jsme poznali báječné lidičky a moc nám přirostli k srdci. Lucčin blog o Justýnce sleduji od samého počátku a moc jim fandím. Setkání bylo úžasné a my konečně osobně poznali malou Justýnku. Její pózování manekýnky vidím ještě teď, je úžasná. Prostě jsem moc ráda, že jsme se poznali a jsem za to moc vděčná, protože takových spřízněných dušiček je pomálu. Velké díky.

A co Jana Siťa?  Další takový človíček s velkým "Č". Už když jsem ji e-mailem oslovila, byla velmi vstřícná a ochotná. Rázem ze mne spadly všechny ty obavy ohledně zvládnutí focení. Na Doteku světla je odkaz na její blog, k nahlédnutí zde a musím říct, že je opravdu na co koukat. Její fotky mají duši, není to pouhé cvaknutí spouště u foťáku. Listovala jsem si nimi mnohokrát a ještě budu, protože z nich vyzařuje takové malé kouzlo, které bych taky někdy chtěla zachytit.
A teď k samotnému focení. Doma jsem už předem vyprala a načechrala všechny ty šatičky a náhradní oblečení. Mohla jsem si ale ušetřit práci. Po Setkání s Justýnkou na hřišti jsme dorazili do studia špinaví, zpocení a Lukášek navíc mokrý. Musel přeci vyzkoušet tu fontánku na hřišti! A co nám zůstalo ještě čisté, tak to jsem dorazila já. Nesla jsem šaty na ramínku přes dvůr tak, že jsem nimi pěkně zametla. Přesto všechno musím ale uznat, že focení, až na počáteční pofňukávání Sárinky proběhlo v pohodě, Síťa to prostě s dětmi a nakonec i s námi umí. Sárinku myslím dostalo půjčení krásné sukýnky, to se jí moc líbilo. Tatínek taktéž zabodoval, byl donucen Lukáškem vyfotit se jako anděl. Měl být vzorem pro Lukáška, jak se k tomu má chlap postavit:-) Vizáží se spíš hodí na čerta (černé dlouhé vlasy, chlupaté tělo:-), ale jako anděl taky ušel, už se těším na výsledek. Moc děkuji Síti, že nám věnovala tolik času a měla s námi trpělivost. Focení bylo příjemné a pro mne znamenalo ještě něco víc, než mít krásnou vzpomínku na naše setkání a na zachycené Sárinčeno dětství. Znamenalo to pro mne ještě něco daleko podstatnějšího, že se najde skupinka lidí, kterým nejde jen o peníze, ale udělat radost jiným, což je v dnešní době naprostou vzácností. Proto velké DÍKY vám všem....
Ještě malý vzkaz pro Slzičku. Jana Síťa se nás ptala, zda jsi dostala naše vzkazy. Myslím, že to stojí za to!!!








2 komentáře:

  1. Na fotky se šíleně těším :-)))))) Monika a Sárinka

    OdpovědětVymazat
  2. Vy jste se tedy měli. :-) Těším se na fotky!
    A tohle je i naše oblíbené hřiště. :-)

    OdpovědětVymazat