sobota 30. července 2011

Obrázky

Sárinka ráda maluje. V současné době má sice období patlanic, ale když jí občas chytne múza, lze s její dopomocí poznat co na obrázku vlastně je. Všimla jsem si, že nejvíce maluje po nějakém prožitém zážitku, asi si ho snaží tímto způsobem uchovat. I po měsíci dokáže říct, co namalovala, takže si nevymýšlí jako někdy Lukášek. Každý den je na jeho obrázku někdo jiný, asi maluje ty pohybem měnící se:-). Mám doma fakt talenty.
Sárinka krmí lístečkem jelena. V pozadí je Lukášek a medvěd. Taktéž strom, veverka a zajíček. Nevím, kde na tom Sárinka byla, v ZOO jsme už dlouho nebyli:-)
                                Auto. Svítí sluníčko, ale zároveň prší.
Medvěd si opéká na ohni špekáček. Opička s koníkem na něho koukají. Vše se odehrává pod altánkem s lampióny.
                               Kočár podle Matýska už z ledna 2011.
   Autoportrét. Nevím, jestli má tak velké nehty, nebo to jsou boty. Měla bych se podívat:-)
Sárinka se koupe v bazénu. To vlevo nahoře je krém, který teď u nás hodně frčí. Ptala jsem se, že má bazén nohy. Dostalo se mi odpovědi:"Jo."
Sárinka s Lukáškem jedou od babičky domů. To s těmi dlouhými nohy je tatínek (nevím kde to teda vzala) a vlevo dole je namalované auto.
          Naše rodina. Ta podoba je naprosto patrná. Jako foto z ateliéru.
   To jsem já. Nemám sice náušnice mrkev s třešní, ale moc jsem se povedla.
                            Ležící, spící. To kolem je tuším nábytek.
                                         Šmoula. Nevím, ale který.
                                    Sárinka s balónkem a kabelkou.
                       Nevím, co si asi povídají, ale evidentně si rozumí.



2 komentáře:

  1. Moc hezký článek a moc hezké obrázky, Sárinka je moc šikovná. A ať je těch krůčků na cestě vpřed co nejvíce. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné obrázky, krásné povídání. Držím palce, aby těch pokroků bylo víc a víc.

    OdpovědětVymazat