sobota 13. srpna 2011

Knihy

V poslední době mi připadá, že děláme se Sárinkou pořád totéž dokola, jen s malou obměnou. Učíme se stále dokola tvary, barvy, čísla, písmena, emoce, posloupnosti, ale už by to chtělo něco víc. Sama pořádně nevím co hledat, ale určitě ne to, co už známe. Na webových stránkách některé maminky uvádějí tipy na různé knihy (za což jsem jim nesmírně vděčná) a některé knižní portály nabízejí částečné prolistování nové knihy (což je velmi užitečná pomůcka při výběru přes net). A tak jsem listovala a listovala, až jsem si vytipovala 7 titulů a navštívila knihkupectví. Vše neměli, možná k mému velkému štěstí, protože i tak jsem se u pokladny pěkně finančně prohnula. Pořád to totiž nějak látáme přes internet, hodně věcí kopíruji, navštěvuji většinou spíš antikvariát, i když můžu s jistotou říci, že jsem  lépe zásobena než nějaká logopedie. Nevím, jestli jsem našla aspoň částečně to, co jsem hledala, ale aspoň je to změna. Naše školství nás špatně připravuje do života. Na co mi byly hodiny chemie, fyziky, apod. nikdy jsem z toho nic nevyužila. Hodiny speciální pedagogiky, psychologie by se mi hodily daleko více a to nemyslím, že se to týká jen rodičů dětí s PAS.


1 komentář:

  1. Knihkupectví patří mezi mé oblíbené obchody, taky se tam často prohnu a taky jsem dobře zásobena. Toho Chrochtíka neznám, na to se musím podívat. :-)

    OdpovědětVymazat